Ratu Bulan's Picture

Sunday 20 March 2011

pilih?

dear blogger,
sekiranya aku terpaksa pilih antara pkwe aku atau pun 'mangse cinte' adalah perkara yang susah bagiku..
tapi sekiranya aku pilih pkwe aku, aku harus tempuhi sengsara.. sekiranya aku memilih 'mangse cinte' aku akan tempuhi alam bahagia, tapi sayangku bukan untukny.. sayangku hanya untuk 'bf ', so stress..
how? aku hanya meminati 'mangse cinte', bukan ingin memilikiny.. kalau larh 'bf ' tak layan aku seperti ini, mybe aku xpayah nak pilih2.. xpayah aku nak perah otak, xpayah aku nak menangis sebaldi.. hope, dengan izin ALLAH.. aku dapat berbaik semula, menjalani kehidupan seperti dulu.. ya ALLAH, permudahkan laa.. jangan pisahkan kami, berharap sangat..!! aku da tak tahan lagi, d'layan macam tak wujud dalam dunia ini.. sepatotny, dunia ini milikku.. aku yang mengawalny, dan DIA (tuhan) yang tentukan.. sekarang niey dia tengah un9 FB (facebook) dan chat dengan aku.. rase bahagia agak kurang, teringin melihat dia yang dulu.. permainan ini baru sahaja bermula, sekiranya dia mahu aku jadi pelengkap permainan ini.. aku rela, dan sekiranya dia derita dengan permainan ini.. jangan tanya kenapa kerna, kaw cipta permainan ini.. sesungguhny permainan ini amat menyakitkan hati aku, inikah yang kamu mau? inikah yang kamu pinta?
melihat aku derita ditangan mu..
 note; deritanya~

No comments:

Post a Comment