Ratu Bulan's Picture

Friday 8 April 2011

terluka..

dear blogger,
 sekali lagi dia lukekan hati aku, ya ALLAH.. peritnya..! kali ni aku ternampak dia dengan girl lain, but aku tak pasti sama ada girl tu scandle baru dia or adik angkat.. time tu aku nak pergi blok kelas aku, ternampak pulak dia kat belakang blok tu.. dia nampak aku, tapi dia cube nyorok dari aku.. time tu aku rasa macam nak bom aje dua-dua..!! kalau betul laa ape yg aku nampak ni, break lagi bagos...... lepas break aku pindah sekolah! perggh, best gile.. malam tadi dia try pujuk aku, rase macam nak cekik-cekik dia pun ad..! macam-macam da terjadi, dia banyak lukekan hati aku.. 'mangse cinte' pun da laa tak nak layan aku, sebab tunggu aku lame sangat.. tak putus-putus jugak, last-last.. dia jaohkan diri dari aku, sedih gile... sekarang ni aku cube tenangkan diri, da laa isnin nanti aku ade fight hoki.. doakan kite orang juare, hope dapat balik piala yg patotnye jadi milik kami pasukan hoki sekolah..! dengan keadaan yang macam ni, bole buat aku stress..! training pun tah pape tah pagi tadi, tak de semangat langsung...!!!! tapi yg pasti aku puas marah dia malam tadi, rase macam nak marah lagi je.. biar dia rase, biar dia tahu ape yg aku rase.. pikir senang2 nak lukekan hati aku, bom tau laarrrr!!!!! hemm, hope dia ubah perangai die...

 note: terase nak bom orang pulak!!

No comments:

Post a Comment