Ratu Bulan's Picture

Sunday 6 March 2011

mangse cinta?

dear blogger,
  aku nak luahkan isi hati aku yang berserabot ni..
aku tak tau nak pilih mane satu, antara 'bf' aku or kawan aku.. 
semenjak dia datang, aku jadi ceria.. 
macam hidup semula, aku gelarkan dia 'mangse cinta'.. 
dia cakap dekat aku, dia suke dekat aku..
tapi aku da couple, aku cakap kat dia balik yang aku nak jadi kawan..
but, dalam hati aku bermain satu perasaan..  
KELIRU! takkan aku da tersuka kat dia kot? tapi, dulu aku pena minat kat dia.. dulu, tibe2 dia datang dalam hidup aku.. 
semuanye bermula dari FACEBOOK, kite orang jadi rapat..
sampai satu tahap, aku berharap sangat yang aku dapat chat dgn dia lame2.. dia buat aku ceria, tapi aku sayangkan 'bf' aku.. 
antare 'mangse cinta' dan 'bf' aku, mane patut aku pilih......??? 
mesti laa aku kene pilih 'bf' aku.. 'mangse cinta' berharap sesuatu dari aku? aku harap lupekan je laa niat dia tuU, dia bole dapat yang lebih baik..
antare aku dan 'bf' da tak rapat macam dulu, da tak sweet cam dulu.. 
dulu dia selalu layan aku, borak2 dalam phone.. sekarang, haram!
tapi aku tak dapat nak bayangkan, yang aku dan 'bf' aku CLASH! 
gile, mau tak nangis sebaldi aku...
aku tak nak kehilangan 'bf', aku terlalu menyayangi dia.. 
hope, kite orang tak berpisah.. still bersama, selamanya... 
hope so.... 

note : tolong doakan kami...!

No comments:

Post a Comment