Ratu Bulan's Picture

Saturday 5 March 2011

despair..

dear blogger, 
      aku harap luahkan isi hati dekat sini dapat tenangkan jiwe aku yang tak beberape tenteram ni.. aku benci lelaki yang tak setia, lagi2 menipu.. aku tau dia tipu aku, tapi aku buat bodoh je..
    malas nak gado, lame2 aku diam.. perangai menjadi-jadi, ade je alasan..
    lately, dia banyak tipu aku.. tak text aku, call pun tak.. 
    lame2 aq bosan menunggu, menunggu yang tak pasti.. 
    malam jumaat (4.3.2011), dia call aku.. 
    borak2, tiba2 dia kate nak pergi main futsal malam nanti dia call balek.. 
    esoknye aku dapat tau dye text dgn member belakang rumah aku, dari pukul 10 sampai 12 malam.. bayangkan, betape kecewe gile aku.. punye laa aku tunggu malam tadi, rupe2ny text girl lain.. then, aku try tanye member aku yang lain.. dia orang kate, dia tak main pun malam tadi..
    duduk kat tepi pegang phone, aku betul2 kecewe..
    aku tak tau dia text dgn sape lagi, mybe berlambak girl yang dia da text..
    disappointed! hope perangai dia berubah, kalau dia masih nak dekat aku.. i hope it does not end with disappointment, i hope we can reconcile as before ..

    note ; patut ke aku bom aje phone dia tuU..!!!! 

    No comments:

    Post a Comment