Ratu Bulan's Picture

Saturday 19 March 2011

setia?

dear blogger,
 sekarang aku da berbaik dengan 'bf ', but aku da mula tawar hati.. sentiasa sakit hati bila terkenang ape yang dia buat kat aku, aku terpakse buat2 gembira.. aku tak suka perangai dia sekarang! aku nak dia yang dulu, aku nak dia yang selalu layan karenah aku.. aku berharap sangat! dulu, dia yang berjanji mau setia dekat aku, walaupun sebelum niey dia tak pernah setia.. dia memang serius nak setia, sampai sumpah2.. tapi aku tak makan janji dia, aku cuba buat2 biasa.. lame2 aku sayang kat dia, sangat sayang.. sampai aku terlupa dengan apa yang aku pernah berjanji dengan diri aku, aku lupa apa yang patut aku elakkan.. elak dari termakan janji2 dia, aku benci dia! tapi dia masih mahukan aku, aku tak tahu apa yang dia nak.. dalam benci, aku sayang dia.. tadi dia text kat aku, dia say.. 'ratu | bulan' satu gelaran yang aku tak pernah lupa, dia panggil aku bulan sebab mase kat 'MYSPACE' aku gelarkan diri aku 'ratu | bulan'.. dari situ aku kenal dia, dia mula text aku.. dia dapat nombor dari kembar aku, kembar name bukan same darah.. um, dialah orang lelaki kedua yang aku paling sayang.. hope, kita kekal.. and hope dia berubah, layan aku macam selalu.. please be faithful..!

note : doakan kami, mohon!

No comments:

Post a Comment