Ratu Bulan's Picture

Sunday 17 April 2011

dia call?

dear blogger,
 'mangse cinte' call aku tadi, terkejut jugak! dia tanye, "asal tak mesej??" hehe, aku cakap.. "kau tunggu ke?" dia kate " ye larr, aku tunggu..!" haha, maaf! aku tak nak ganggu kau.. um, sorry... aku takut nanti kau kate aku terkejar kejar kau, malu laa aku.. hummmm, BACK TO DECEMBER by taylor swift.. mengingatkan aku balik tentang aku dan dia, kite orang couple bulan december.. sangat bermakne bagi aku, teringin putarkan mase.. um, rinduku? untuknya? sape? 'bf '? umm, tuka laarr... 'bf ' kepada 'bintang', ye.. dia laa bintang aku, yg aku sayang.. rindu, semua dia! tapi dia jugak pemusnah, kadang-kadang harapanku hancur.. harap dia setia akan janji-janji yg dia buat, dia kate.. " syg jantung huny tau . Janji ! syg je dlm haty huny * hope syg cmtu la . " how? macam mane aku nak setia jika kau xsetia, kalau kau sayangkan aku.. cintailah sepenuh hati, dan tunaikanlah janji-janji yg kau da buat.. tolong laa, aku mohon! ini yg dia kate, " yep yep , sy setia dgn bulan sy saje <3 " aku takut akan termakan, aku simpan janji-janji dia.. satu hary nanti aku akan letak gambar dia dekat sini, dan gambar aku juge.. gambar-gambar orang tersayang aku, dan sekiranya hatiku terbuke.. aku akan letak gambar kenangan aku bersama insan yang tersayang..

note : aku hanyut dengan cinta~

No comments:

Post a Comment