Ratu Bulan's Picture

Saturday 16 April 2011

baik semule?

 dear blogger,
yup, kami da baik semula.. dia da layan aku macam yg sepatutnye, 24 jam bersama kat dalam phone.. tak sangke, tapi ape yg dia buat tuU agak melegakan aku.. gumbira sikit, da tak murung macam selalu.. tak dinafikan perasaan aku sekarang niey, ada saket, ada happy.. sedikit bercelaru, nak tau tak? 'mangse cinte' cakap kat aku, dia akan tunggu aku sampai clash dengan 'bf ' dan dia larh peganti seterusnye.. aku pikir dia main-main je, tak sangke dia buat betul-betul.. macam mane niey, aku pikir main-main.. uurrrggghh...!!! why? nape jadi kat aku, umm.. pape hal pun, aku harap aku kekal dgn 'bf '.. maaf 'mangse cinte', aku memang sayangkan kau.. but, aku lebih sayangkan 'bf ' aku.. ye, memang aku bodoh..! peluang depan mate, aku tolak ketepi.. kejamnye aku, jahatnye aku.. sanggup buat kau macam niey, mesti kau terseksekan? maaf sekali lagi, sekirenye kau terbace or terjumpe blog aku niey.. harap kau tak marah, and mybe time tuU aku da tak ada.. aku sayang kau kawan!! um, pasal hoki.. kteorang dapat naib johan, tak pe, tahun depan boleh balas dendam! jadi juara! alamak! aku lupe, isnin nanti kene ambik pingat kat depan perhimpunan.. aaarrrrggghh....! malunye, da laa aku hitam! bapak hitam gile rr muke aku, teruk!! hemmm, harap besok dan hari yg seterusnye adalah hari yg indah.. dan mengembirakan, tidak ada lagi duke yg menghampiriku.. hope sangat!!

note: saya sentiase menyayangi orang ini..
        1. honey (raja, segala raje dihatiku)
        2. finiy ( kawan terbaik aku)
        3. farah (adek angkat aku)
        4. reza azmeer (kembar terbaikku)
        5. sani malik (teman paling baik)
        6. pejot (pendengar terbaik+ teman gaduh paling terbaik!)
        7. seluruh budak kelas mas'ud ( lala, p'ka, zura, mai, leysa, mira, husna)
        8. geng terbaikku (finy, aini, achik, zam, intan, aryna, zaty, pina)
        9. fisah and pika rejiha
       10.yasir (teman palin kecoh!)

No comments:

Post a Comment