Ratu Bulan's Picture

Friday 13 May 2011

sekali lagi...

dear blogger,
 once again he destroyed my heart, he forget me.. why? semalam, dia tak call aku or text.. terase gile, sekali lagi dia buat macam ni kat aku.. gile hot hati aku, sengaje nak saketkan hati aku.. tolong laa, fahami aku.. aku tak suke kaw berkawan dgn budak perempuan, aku rase nak bakar je sume girl yg kaw rapat tu! perempuan mane yg tak saket hati, cube cakap kat aku..?? bahagiakah seorg perempuan, bila melihat kekasihnya bersama perempuan lain.. bahagiakah seorang perempuan, bila mendapat tahu betapa mesra kekasihnya bersama perempuan lain.. bahagiakah seorang perempuan, bila kekasihnya menipu dirinya.. bahagiakah seorang perempuan, bila dirinya tidak dihargai.. bahagiakah seorang perempuan, bila dirinya tidak dipeduli.. bahagiakah seorang perempuan, bila mendapat tahu kekasihnya ada hubungan tersembunyi.. tabahnya seorang perempuan, bila mendapat tahu rahsia kekasihnya.. tabahnya seorang perempuan bila dia cube untuk belagak tidak tahu.. tabahnya seorang perempuan, bila dia cube menahan perasaan yang meruntuhkan hatinya.. hancurnya hati seorang perempuan, bila mendapat tahu dirinya hanyalah teman ketika bosan.. hem, peritnya menanggung perasaan ini.. ubati aku? sangat perlukan seseorang sekarang ni..

note: cube larh fahami perasaan seorang perempuan..

No comments:

Post a Comment