Ratu Bulan's Picture

Sunday 15 May 2011

sakit hati !

dear blogger,
 emmmmmmm, bencinya! why dea nak eply girl lain punye comment, uurrggh... hem, aku just betulkan ape yg dea cakap tuu.. bukan nak saketkan hati dea, nape dea terasa.. tapi tak adil laa kalau aku tak betulkan, sebab takkan aku jea asik nak mengalah.. "lol" means LAUGH OUT LOUD, bukan bodoh.. betul laa, aku jadi confius.. then aku tanye adeq angkat aku, then she say the same thing that i say.. so, dea macam mara.. then, dea tak layan aku.. its not fair! hem, and skunk aku nak tahu sangat.. sape CIK FYFIE FANDI ? uurrggh, satu lagi girl yg suke menggatal.. sibuk! urrggh, menyampah.. go to hell laa same kamu, gile punye pompuan..! sibuk!
gggrrr, da laa.. aku akan siasat who the real CIK FYFIE FANDI !!

note: jage kaw!!
 ( jadi budak jahat jap, haha ^_' wink~)

No comments:

Post a Comment