Ratu Bulan's Picture

Saturday 28 May 2011

rahsia terbongkar..

dear blogger,
 sedih jgk aku bile dapat tahu yg dea ad text gurl laen, and berhubung nan gurl laen.. so dissapoint, guess what.. hati aku da mule tawar, tapi tah kenapa aku bole jadi tabah.. mase first aku dapat tau dea selalu text nan gurl laen time kteorang tuka sim, malam tuu jgk larh aku dapat tahu (rabu. 26.5.2011) agakny laa, tak pasti tarikh berape.. malam tuu gurl tuu call, lembut gile suare dea.. luluh hati aku, umm.. perempuan tuu sendiri mengaku dea kapel, aku nak buat macam mane.. nak menangis? meraung un tak gune.. buang mase, nak terima hakikat ney cukup perit buatku.. sekeping hati yg duluny merah menyala, kini pucat dan pudar.. bagus larh, sekurang2ny, aq mengerti kamu.. aku tau kaw bohsan nan aku, and tulisan aku yg skunk ney mmbuktikan yg aku tak de mud.. hemmm, adoi... gagaggaag, confem xad mud!! kepalr pening je kebelakangan ney, saket sangat! hemmmm...

note : ap yg aku patut buat??? uurrrggghh~

No comments:

Post a Comment